Pep Val: “No entenem la posició del PSOE davant d’una proposta que soles busca ajudar a promoure la reducció del transport privat en favor del transport col·lectiu”.

Compromís va portar al ple ordinari de juny una moció en la qual es demana sol·licitar a la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, una reunió urgent per tractar la qüestió del transport públic comarcal. A més es buscava reclamar a la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat a que prengueren les mesures oportunes perquè s’aplique a tots els pobles de l’Horta Sud el mateix tracte en matèria de mobilitat. La moció va tirar endavant amb l’únic vot favorable de Compromís, l’abstenció de PP i Ciudadanos, i el vot en contra del PSOE.

Esta moció es presentava després que des de Compromís Horta Sud manifestarà la seua “sorpresa per la nova iniciativa «a la carta» que des de la Conselleria d’Infraestructura i Territori s’ha posat en marxa únicament per alguns municipis”. Per al portaveu de Compromís, Pep Val, “la mobilitat de la comarca i de l’àrea metropolitana és una cosa massa seriosa per a utilitzar-la de manera partidista i oblidant les persones en benefici d’un partit”.

Finalment, des de Compromís per Paiporta volen traslladar a la Conselleria d’Infraestructura i Territori una sèrie d’asseveracions: “Ja que fa 5 anys que estem en espera de licitació d’un bus que connecte la nostra comarca, només demanem el mateix acord al qual s’ha arribat a alguns, però fer-lo extensiu a la resta de pobles. Esperem que Conselleria es prenga seriosament els problemes de mobilitat de la ciutadania de l’àrea metropolitana i que no faça política amb els diners de totes i tots”.