Sumant-se als milers d’iniciatives amb motiu del Dia Internacional de l’eliminació de la violència contra la dona, que se celebra el pròxim 25 de novembre, Compromís per Paiporta va organitzar ahir, una xerrada amb la participació de l’activista feminista Neus Debón.

La ponent, després de presentar les aclaparadores xifres de la violència de gènere al País Valencià, a Espanya i al món, va anant desgranant les raons de la seua existència. No només de la violència que acaba en assassinat, sinó de totes aquelles violències més subtils, tan presents en la vida quotidiana i que tan sovint passen desapercebudes. La violència de gènere, no és ni molt menys, malauradament, una prioritat de la societat, va concloure la ponent. Finalment, Neus Debón, va detallar les múltiples formes de combatre aquesta violència, de manera especial mitjançant l’educació a tots els nivells.

Un interessant llibre de Neus Debón pot trobar-se en: