Després de les primàries on va ser elegida Isabel Martín, pròxima candidata a l’Alcaldia de Paiporta, Compromís per Paiporta es troba en plena fase de preparació del programa amb el qual es presentarà als comicis.

Un programa que, a diferència d’altres partits locals, no redactarà d’esquena als ciutadans. La militància de Compromís ja treballa en l’esborrany d’un nou projecte en el qual s’inclouran propostes per a seguir millorant el poble a partir de 2019, per al qual també comptaran amb l’ajuda de la resta de ciutadans. Emmarcat dins de la campanya #LaPaiportaQueVols obriran el programa a tota la ciutadania incidint àrea per àrea en millores i propostes per continuar transformant Paiporta.

Se seleccionaran les propostes realitzades pels ciutadans i es barrejaran amb les pròpies del partit, per a posteriorment presentar-les de nou als veïns i veïnes obrint el procés a tota la gent que vulga formar part.

“Volem escoltar les propostes de la ciutadania de forma directa, els veïns de Paiporta han de ser partícips d’aquest projecte” ha explicat Isabel Martín.