Compromís per Paiporta inicia el procés de primàries

Compromís per Paiporta es va reunir ahir per tal de tractar el reglament de primàries que regirà el procés de tria de cap de llista a les eleccions municipals de 2019. L’assemblea local va aprovar per unanimitat el document.

Així, Compromís per Paiporta ha obert un termini de 9 dies per tal que les persones que vulguen encapçalar la llista a l’alcaldia ho manifesten. En el cas que només es presentara una persona a l’alcaldia, el col·lectiu local podrà ratificar la seua candidatura sense haver-se de votar. Per a la resta de la candidatura el col·lectiu elaborarà una llista de consens de manera que aquesta siga paritària.

Isabel Martín anuncia la seua intenció de presentar-se a les primàries de Compromís

L’actual alcaldessa de Paiporta va aprofitar l’ocasió per a presentar-se a este procés per encapçalar la llista municipal.

Martín, que es va mostrar satisfeta pel treball fet a l’Ajuntament de Paiporta estos anys, va destacar algunes de les accions dutes a terme d’ençà que Compromís entrara al
govern de la localitat en 2015 “Hem aconseguit que Paiporta siga un municipi de referència per la bona gestió, ara toca assolir nous reptes i continuar treballant per millorar Paiporta”.

Arxivat en: Activitat municipal, Alcaldia, Local

1. Ramon Dasi Navarro diu:

Estic esperant per a votarte