L’Ajuntament convoca a les persones majors de Paiporta a una assemblea per decidir les seues d’activitats

L’Ajuntament de Paiporta, a través de la regidoria de Persones Majors, ha convocat a una assemblea aquest dijous per escoltar les seues propostes respecte de les activitats anuals. La trobada es portarà a terme a la Llar de Jubilat, situada al Carrer Convent número 10, a les 11.00 hores. En aquesta asemblea s’espera recollir idees per a dissenyar la programació a partir de la propera tardor destinada a aquest segment de població.

L’activitat s’emmarca dins de l’impuls que vol donar l’actual equip de govern a la participació ciutadana. En aquest sentit, s’ha celebrat recentment assemblees obertes a la població com la de la passada setmana, en la qual es varen recollir idees sobre les festes, i altres amb les comissions falleres, i amb barris concrets, com el de Sant Francesc, que s’extendran a altres zones del poble.

A l’assemblea acudirà l’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, el regidor de Persones Majors, Vicent Ciscar, altres membres de l’equip de govern, així com totes les persones majors que desitgen participar.