• La proposta té com objectiu fer arribar les diferents propostes a la ciutadania

La candidata a la alcaldia de Compromís per Paiporta, Isabel Martín, demana un debat obert amb la resta de caps de llista dels partit que concorren a les eleccions del proper 24 de maig. La proposta té com a objectiu facilitar un diàleg entre candidats per tal de plantejar obertament propostes i alternatives de govern.

L’actual regidora i alcaldable de Compromís, proposa que l’acte es realitze en un espai públic, obert, al que puguen assistir els veïns i veïnes per tal d’escoltar directament les solucions que els diferents candidats plantegen als problemes del poble. Martín ha assenyalat “si Ibor no accepta la proposta i no participa a un debat obert i democràtic sobre el nostre poble (com ja ha fet Rita en la ciutat de València) demostrarà, una volta més, la seua indiferència cap a la ciutadania i la seua falta de tarannà democràtic”.

Des de Compromís han assenyalat que el debat hauria de ser també retransmès en streaming per a què qui no puga assistir tinga accés virtual a l’acte.

Isabel Martín ha fet partíceps als candidats de les principals formacions de la seua proposta.