• L’actual regidora i portaveu Isabel Martín anuncia que es presentarà per encapçalar la llista municipal i optar a l’alcaldia

L’actual regidora i portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Paiporta, Isabel Martín, ha anunciat al col·lectiu local que es presentarà a este procés per encapçalar la llista municipal. Martín, llicenciada en matemàtiques, diu aportar “una visió jove per a un poble amb una població jove”, així com “l’experiència que el treball d’estos huit anys amb una forta i ferma oposició m’han donat”.

Martín es presenta amb molta il·lusió i el convenciment que les pròximes eleccions suposaran el canvi que tant necessita Paiporta. “Cal eliminar les polítiques obscures del passat, caciquils i marcades pels favoritismes i els amiguismes, i fer un Ajuntament transparent i participatiu”

Isabel Martín considera prioritari treballar pel benestar de les persones, per això impulsarà el programa que ja s’està treballant des del col·lectiu, enfocat a pal·liar l’atur i la greu situació de bona part de la població “les persones seran la prioritat, no concebisc un poble on les famílies es queden sense casa, no tinguen llum ni aigua, ni puguen fer 3 menjars al dia”.

La cultura i l’educació seran altres dels eixos fonamentals per a Martín “el PP ens ha fet retrocedir anys en polítiques culturals per això caldrà fer un gran esforç per tal de fer de Paiporta un poble on es respire cultura en cada cantó”, respecte a l’educació ha manifestat que “treballaré de valent per acabar amb els barracons i la precarietat a les escoles”, en referència especialment al col·legi Rosa Serrano.

A més, Isabel Martín s’ha mostrat també convençuda de que la llista que finalment es configure per a les pròximes eleccions municipals serà la millor opció per poder assolir este canvi. “Compromís presentarem una candidatura jove, igualitària i preparada, que és el que Paiporta necessita des de fa temps”.

Paiporta, 26 de novembre de 2014