La portaveu de Compromís per Paiporta, Isabel Martín dóna les gràcies a les més de 130 persones que s’han inscrit al cens de Compromís per tal de participar a les Eleccions Primàries.

En un temps rècord de només una setmana, la campanya de proximitat del nostre col·lectiu ha aconseguit uns resultats molt positius i més de 130 persones s’han inscrit per participar en el procés de primàries.
Isabel Martín afirma que ha sigut tot un èxit el aconseguir aquestes quotes de mobilització ciutadana tenint en compte l’actual Euroesceptisime existent al carrer.
Per tal de participar a les Primàries són requisits únics, ser major de 16 anys i haver-se inscrit en temps i forma al cens. Isabel Martín avança també la gran participació de gent jove.

Des de  Compromís per Paiporta es recorda les diferents formes de votació:
Per correu postal del 14 al 20 de març o de forma presencial el 21 de març, a la seu de Compromís ubicada ala Carretera de Benetússer nº 5 esquerra de Paiporta.

Com a novetat també es podrà votar via on-line del 17 al 19 de març.

Aquest procés és la bandera del ideari de Compromís. Un projecte que té com a màximes la transparència i la participació ciutadana. La política al servei del poble i no acosta del poble. Per aquest motiu us convidem a participar, a que digueu la vostra i a que tots junts posem la veu dels valencians i paiportins a Europa.

Tu tries la llista, tu decideixes Europa!

Paiporta, 13 de març 2014