• Més d’un centenar de persones assisteixen a l’acte inaugural on han participat el diputat Joan Baldoví i la diputada Mónica Oltra entre d’altres

La nova Seu que la coalició Compromís per Paiporta va inaugurar en la vesprada de divendres 27 d’abril, restà menuda per donar cabuda a les més d’un centenar de persones que van voler trobar-se presents en aquest acte simbòlic que ressitua aquest grup polític vora barranc i al nucli antic del poble.

La Coalició, ha volgut representar d’aquesta manera, un acte d’acollida amb naturalitat i ha sabut barrejar la “picadeta” prèvia, amb els parlaments i l’amical conversa entre els nombrosos afiliats, simpatitzants i coneguts que s’hi van donar cita.

L’assistència de la diputada a les Corts Valencianes, Mònica Oltra, del diputat a les Corts Generals, Joan Baldoví i del síndic regidor de l’Ajuntament de València, Joan Ribó, ha donat un altre aire a aquesta inauguració oficial, que ha comptat amb la presència de militants vinguts en representació d’altres localitats veïnes.

La nova Seu, compta amb un major espai que la que fins ara ha servit de lloc de referència i és per això que els presents han pogut comprovar la prestància del local i les possibilitats que té per a poder desenvolupar activitats obertes cap a la ciutadania.

Els regidors del grup municipal, Isabel Martín i Pep Val, van ressaltar el treball fet en aquest primer any de legislatura i els projectes preparats per als propers mesos. Als parlaments dels diputats Joan Baldoví i Mónica Oltra, s’ha subratllat “la voluntat de la coalició a recuperar les paraules, a donar-li sentit al treball realitzat fins la data i a perseverar en fer visible aquesta coalició que sap sumar per damunt de la diversitat”.

Paiporta, 2 de maig de 2012

Més imatges a: