Des de Compromís per Paiporta volem donar les gràcies a les 817 persones que han tornat a dipositar la seua confiança en la nostra formació, que aquesta vegada anava també en coalició amb el partit verd Equo.

817 somriures que ens donen forces renovades per continuar treballant des de l’esquerra, el valencianisme i l’ecologisme, ara també amb la veu del nostre representant, Joan Baldoví, al congrés dels diputats.

També volem agrair l’ajuda i participació de les desenes de persones que han participat en la campanya i que ahir durant la jornada electoral van treballar de valent per fer que el procés electoral es desenvolupara en la més absoluta normalitat. Gràcies.

En Compromís estem satisfets amb els resultats generals i en particular al nostre municipi. A Paiporta hem passat dels 161 vots aconseguits en 2008 als 817 vots d’ahir, el que significa 5 vegades més vots.

Quant al PP valorem positivament que no hagen vist incrementats els seus resultats, ja que pràcticament es queden amb el mateix nombre de vots de 2008, el que fa preveure que han tocat sostre. També creguem preocupant que la forta caiguda del PSOE haja afavorit a un partit com UPyD, que en el seu ideari té propostes d’extrema dreta i anti-ecologistes (com són donar impuls a la indústria armamentística i a les centrals nuclears).