§  Ibor va votar a favor de la pujada de la taxa en l’assemblea que l’EMTRE va celebrar el mes d’agost

El passat 5 d’agost l’EMTRE va celebrar una assemblea extraordinària per acordar una brutal pujada de la taxa del fem, fins un 250%.

Així els usuaris de la primera tramada, A, passaran de pagar 22€ a 69€ anuals, i els de la segona tramada, B, passaran de pagar 44€ a 149€.

A dita assemblea també va assistir l’alcalde de Paiporta Vicente Ibor, el qual “va votar a favor de la pujada de la taxa i a més va cobrar 675€ per 4 hores de reunió”. (vore notícia en premsa)
Compromís per Paiporta ha demanat una reunió de Junta de Portaveus per “exigir una explicació a Vicente Ibor de perquè va votar a favor de pujar la taxa del fem dels seus veïns i veïnes fins un 250%”.
Per a la portaveu de Compromís, Isabel Martín, “eixa pujada és inacceptable, ja que no és per pagar el servei, pretenen que la ciutadania pague la mala gestió d’una entitat mal governada pel PP”, a més Martín acusa directament a l’alcalde de Paiporta “Vicente Ibor és també responsable, ja que ell ha sigut membre de l’entitat els últims anys, encara que mai haja donat compte de la gestió a la corporació municipal que representa”
Al mateix temps, des de Compromís per Paiporta han presentat també al·legacions a la modificació de la taxa ja que consideren que “l’augment és il·legal” i expliquen “estan carregant els interessos de demora als usuaris i segons la llei tributària les taxes només poden cobrar per la prestació del servei”. Martín també ha assenyalat que la resta d’al·legacions (preparades pel representant de Compromís a l’EMTRE) van encaminades a introduir diferents bonificacions i sobretot, “disminuir la generació de residus”.

Paiporta, 12 de setembre de 2011